Blogia
abrilsempre

números

números Onte tinha claro que o PP nom ia conseguir o deputado 38 co voto da emigraçom. Hoje já tenho bastantes dúvidas, é máis, creo que si que o vai quitar.
Esperam-se 40.000 votos na circunscriçom de Pontevedra:
contando coa diferença de 8166 votos e de que o PP ten que quitar 11 votos por cada 8 do PSOE.

contando que o BNG manteña o seu 6,23 % dos votos (dos sumados entre o PP, BNG e PSOE) non conto nulos, brancos e outros. Son 2492 votos (quedam 37508 para repartir entre o PSOE e o PP)

Hipoteticos: 12.000 votos para o PSOE (o 30%, mais ou menos o que quitou no país)
ao PP chegariam-lhe 24.666 votos para conseguir o deputado 38. Isto é o 61% dos votos sumados entre o (PP, BNG e PSOE)
Que tampouco é um 61% do total, porque sempre hai votos a máis partidos, nulos e brancos.

Com menos do 60% dos votos ao PP já lhe chega para foder-nos a vida 4 anos máis.

Por umha vez na vida até me poderia alegrar do efeito ZP.
Sinto ser tam pesimista. Pero é o pálpito que tenho. e nom me suelo equivocar. Bueno, este ano equivoquei-me (fum demasiado optimista)

3 comentarios

Boedense -

Xa só quedan catro días. Veña, compañeiros de fátigas, erguede ese ánimo.

abrilsempre -

si, já me gustaria que puidese estar em galego. Aqui está todo em castelám.
Hoje quero ter um dia optimista, pero tampouco som capaz

EMF -

Eu tamém estou um pouco "depre", já que estaba muito optimista, tanto cos resultados a priori, como coas primeiras enquisas, como com que nom iam quitalo 38 estes filhos de Pita...

PS: e o do mes nom podería ser em galego? :-D