Blogia
abrilsempre

Marchou

Marchou ......

3 comentarios

caladinha -

Unha vez fixeime nalgo que alguén subliñara nun libro teu:

"-Mirarás pola noite as estrelas. Non saberás exactamente cal é a miña pois a miña casa é demasiado pequena. Pero será mellor así. Para ti a miña estrela será algunha de todas elas; agradarache miralas e todas serán amigas túas.

[...]

-As estrelas non significan o mesmo para tódalas persoas. Para algúns viaxantes son guías. Para outros non son máis que luciñas. Para os sabios son problemas. Para o meu home de negocios eran ouro. Ningunha desas estrelas fala. En cambio ti..., terás estrelas como ninguén tivo.

-Qué intentas decirme?

-Polas noites ti mirarás Ó ceo. Como eu habitarei e rirei nunha delas, será para ti como si risen tódalas estrelas. Ti posuirás estrelas que saben rir.

Volveu rir.

- [...] Sentirás o desexo de rir comigo e abrirás a túa ventana, así... por pracer... e os teus amigos asombraranse ó verte rir mentres miras o ceo. Diraslles: "Si, as estrelas sempre me fan rír".

Non o esquezas

dorfun -

a min sempre me gustou o de:

"...y siempre, siempre acuerdate
de lo que un día yo escribí
pensando en tí
como ahora pienso"

de Palabras para Julia de Goytisolo

paleón -

Non marchou,
só foi mudarse
Non marchou,
só foi renovarse
Non marchou,
porque sempre está contigo
Non marchou,
porque non é pasado
Non marchou,
porque é presente
Non marchou,
só dixo "ata agora"
Non marcho,
porque axiña voltará