Blogia
abrilsempre

Espécies extintas

Espécies extintas A Mirinda é umha espécie extinta (como a URSS) ou o Grande Clásico das bebidas "isotónicas", a Gin Fockink, non confundir coa "foquin Llin", que se soía dizer o domingo pola manhá. (desta nom sei se é certo que já está extinta ou em perigo de extinçom). O que si sei é que desde que inventarom o Fairy, para limpar as barras e as cafeteiras das tascas, começou o declive da genebra Fockink. Por certo, nom savia que houvesse tamém Vodka Fockink

5 comentarios

Vendell -

Esa é a que fai gin-tonicos con sabor a salchichas cocidas. Remexida en martini non necesita aceituna.

Abrilsempre -

Pois eses vizinhos teus si que sabem. seguro que toman o Fockink com Mirinda de limóm (o foquin-lemon). Um dia falerei doutra garrafa que tenho que tamém tem algo de solera, mais a esa nom che poido convidar que é sagrada. :)

Anónimo -

dios, como é a vida, ainda o domingo pasado os viciños dunha amiga nos convidaron a tomar unhas copas e dixeron ke a parte de guiski tinhan ginebra e era isa mesma botella! vaia por deus, levo dous días navegando por moitisimos blogs, éntro nun e a través dese enlazo con outros e así así, o final sempre se van repetindo os mesmos, q coisas!
:) encantada

eu -

mentira!!! a mirinda existe, eu teño unha botella chea na miña casa... iso sí, viaxou un pouco... pero iso non importa...

caladinha -

Hummm, creo que me teño cruzado antes con esa botella ;-)