Blogia
abrilsempre

Campo dos Grilos


Era o Sam Siro dos equipos de Monumento de Arriba e Monumento de Abaixo. Campo común, terreo neutral. Aí os 2 xogavam na casa, a um berrido de distancia da nai á hora de comer. Tamém era o noso campo, o campo dos da Canteira, mais como eramos tam poucos nom nos dava para fazer umha equipa de futebol, e entóm tinhamos que xogar por temporadas cos de Arriba ou cos de Abaixo, Podia dizer-se que eramos os Figo dos oitenta, mais ninguém nos odiava nem nos tiravam cabeças de porco.
O campo inclinava hacia abaixo de esquerda a dereita mirando desde a Canteira e iso incordiava bastante sobre todo quando pola lei da gravidade e a força centrífuga acavavas entre as gestas e tojos da banda. Eram pequenas incomodidades.
Eramos dos poucos que tinham campo de herva, quando ainda a equipa da vila jogava num campo municipal de terra. Bem, o nosso máis que de herva era de terróns, pero era todo verde, e andavamos a esvarar todo o tempo porque ninguém tinha botas de tacos.
Naqueles tempos de rivalidade entre os 2 monumentos, todos tinham um sonho comúm: que Michel o do Madrid (o dos anos oitenta) vinhese um dia e nos vise jogar e decidise amanharnos o campo, ponhe-lo a nivel, arranjar o dos terróns e fazer umha escola deportiva e por suposto, mercar-nos botas de tacos das de alumunio e das de goma, por se iamos jogar a campos de terra.
Fai uns días as excavadoras e os camións comezarom a chegar para fazer um gram burato no campo dos grilos, para ponhe-lo a nivel, para baixalo uns metros como o Camp Nou para poder ponher bancadas e para meter os vestiarios baixo o campo. O sonho comeza a colher forma, pero sabemos que só perdurará até que o formigóm levante a estructura de catro andares e entrecham (máximo que permite o concelho) para fazer as vivendas que tanto se precisam. Seguramente, algúm dos ocupantes desas futuras vivendas seja algúm deses nenos que noutrora jogou nese mesmo lugar e desejava que Michel o do Madrid vinhese a cumprir os nossos sonhos. E quando chegue á sua nova casa lembrará que vive enriba do jardim das ilussons.

2 comentarios

Boedense -

Unha fermosa opinión, cargada de moito sentimentalismo. Oxalá os condutores das escavadoras paren un intre a le-lo teu escrito. Unha aperta, meu.

opaco -

E os seus filhos non terán máis campo para xogar que o corredor da casa. Bonito relato :-)