Blogia
abrilsempre

Simplemente Caderno

Simplemente Caderno Hoje nom sei moi bem que escrever..máis sentia a necesidade de faze-lo. Gustaria-me que este caderno nom fique esquencido num caixóm, numha gabeta virtual do quase infinito espaço da rede. Levo uns dias entrando e saindo deste caderno para modificar cousas do desenho. Talvez me exprese melhor coas images que coas palavras... por isso adico máis tempo a desenhar, a, como digo eu, buscar-lhe o jeito, que a escrever. Quero prometer-me a mim mesmo que este caderno nom ha-de morrer tam ajinha. Onte lim um artigo sobre as bitácoras e conhecia a algumha das persoas que alí se mencionavam.. o artigo tamém falava de como chamar a este género, como chamar a isto das weblogs.. eu como já veriades prefiro chama-lo simplemente Caderno.... Por certo. Este é um dos meus.

0 comentarios