Blogia
abrilsempre

Cafeina!!!

Cafeina!!! Esta manhá puxem-me a pensar o importante que é para mim a cafeína. Realmente nom é que me considere um grande bebedor de café, pero som consciente de que é importante na minha vida. suponho que poderia viver sem café, mais, tamém entendo que é algo que me ajuda a erguer-me polas manhás... Pensar no cafeinho de pola manhá. ummmm!!!.
Deuse-me por ponher cafeína num buscador e quedei sorprendido da quantidade de debuxos que havia da sua composiçom química. Eu nom o pensara así... suponho que a fim de contas a cafeína nom vem sendo máis que esa fórmula química...que tamém levam as Cocacolas. Ora bem, eu asocio a cafeína a um olor, a um sabor, a um gustinho (ainda que por si soa talvez nom tenha nengumha desta qualidades), a esa sensaçom de prazer que produce, a um fogar, a um novo dia.... Bom dia Mundo. Vai um cafeínho...??

1 comentario

ock -

Benvid@ (creo que nunca xamáis terei actualizadas as miñas ligazóns)