Blogia
abrilsempre

A moda minhota

resulta que hoje me enterei de que polo visto @s galegos somos meio "cromanhons" por comer as sardinhas coa mam, à moda minhota como dizem os nossos irmans do sul. um grupo de espanhois dim-me: "... menos mal que ahora nos has traido tenedores para esto, es que antes hemos tenido que comer las sardinas con las manos como los cromañones".
Em fim, expliquei-lhes que normalmente aqui ninguém come as sardinhas com garfo. Nom me semelharom moi convencidos. Alá eles.

5 comentarios

tsuni -

comemos sardinhas com as mãos porque com os pés é mais difícil, não dá jeito.
Los outros as ai manjado em gamela

Zé do Telhado -

Haverá outra maneira de as comer?! Haja pachorra...

Boedense -

Como di miña avoa, haiche cada un que se llo botas a comer ó porco, aínda o porco non o come. Saúdos

opaco -

Xa vin máis dunha vez meterlle o garfo e o coitelo aos percebes e até meter os focinhos no cacho da centola...

dorfun -

...non quero saber como comerán o marisco!...

...xa o dicia a miña avoa: "as cousas saben mellor comendoas coas máns"...