Blogia
abrilsempre

Re-descubrindo Iron Maiden


Levo toda a semana escoitando os velhos discos de Iron Maiden. Melhor dito, as cintas pirateadas com datas de gravaçom dos anos 89 e 90. Quem dizia que o cassete nom era um soporte duradeiro (seguem escoitando-se igual que fai 15 anos, igual de mal pero igual). Nalgumhas cançons escoita-se o "cric cric" dos discos de vinilo, deses tamém tenho uns quantos que fai anos que nom escoito porque o aparelho que os reproduz está no quarto da prancha com dez milhons de camisetas e toalhas enriba (Nos tempos que correm tivo que reorientar a sua carreira para desempenhar novos trabalhos).
Todo isto dos Iron Maiden começou por umha idea que temos de fazer umha desas festas temáticas (A festa Heavy. Adicada aos Heavies de Martín) na que todos tenhem que ir vestidos para a ocaçom (pantalons de tuto, camisolas pretas dos grupos máis míticos por exemplo Motley Crue, destas tamém tinha umha boa coleçom, e a ser possível ghrenhas).

Seguro que hai quem se lembra desta minha camisola, acompanhou-me durante anos, era das minhas preferidas. (creo que tamém reorientou a sua carreira, trabalhou no serviço doméstico como trapo). Agora que o penso. Que sacrilégio.

Pois no sítio onde queremos fazer esta festa nom tinham nada de Irom Maiden. Ao dia seguinte recompilei todas as cintas que tenho deles e puxem-me a escoita-las por orde umha tras outra, até o último que tenho, um do ano 92. Despois já lhes perdim bastante a pista (como a quase todos).

Os Heavies tamém eramos amantes do audio-visual, nese tempo o contrabando de videos estava moi de moda. Os directos de AC/DC (nota: nunca atopo o raio no teclado, seguro que os que desenham os teclados som pijos), os videos gravados dos "minutos musicales" dos sábados pola manhá... "Can`t I play with madness" era um dos máis repetidos e reflexava moi bem os sentimentos dos Heavies adolescentes desa época (falava, ou melhor dito, nas images aparecia um adolescente que era Heavy, fam de Iron Maiden, e que estava estudando nun típico colegio inglés deses moi estrictos). Digo o das images, porque os Heavies cantavamos todas as cancións de Iron Maidem ou Manowar pero sem ter nem "papa" de inglés, se chegávamos a saber o que significavam os títulos já era bastante)
Todo isto vinha a que o tempo passa moi rápido sem dar-te conta. Eu onte era um Heavy, Eu queria ser um Heavy de Martim, desses que via passar todas as tardes para entrar no clube que tinham no meu bairro. As cintas seguem nas mesmas gavetas que fai 15 anos e parece que foi onte quando as estava ordenando por orde alfabético para nom tolear se me entrava o antoxo de escoitar a Judas ou Twisted Sister. Lembro perfectamente o dia que me quixem fazer Heavy, estava em 6º, tinha 11 anos, e algúem levou ao colegio o disco de "The number of the Beast" e me picou a curiosidade, um vezinho maior que mim fixo o resto.

Agora que já escoitei as 7 ou 8 cintas que tenho deles (desde o 80 ao 92), quedarom-me ganas de ter algo máis para escoitar e cantar sem ter nem idea de inglés. Mais seguramente os discos novos nom me digam tanto como os antigos, porque os antigos vam asociados a uns sentimentos e unhas experiencias vividas que lembras com nostálgia.

6 comentarios

abrilsempre -

gracinhas cheminha, vemo-nos quando venhas pra tomarmos umhas "canhitas"

chema -

escoita que xa no es un rapaz

feliz cumpleanos xabi un abrazo e unha apreta

antoxo -

sí pero amin gústame máis ler que escribir...

paleón -

ñó,antoxo sigues bisbilleando polo blomillo... tm podías escribir alghún post ;-)

Carmen_Vesania -

Estamos preparando una especie de "gracias colectivas" a Roberto Abizanda. De momento estamos recogiendo ideas.
Os podéis pasar por:
http://blogia.com/vesania/index.php?idarticulo=200411061

para dejar vuestro granito de arena.
Un besazo.

antoxo -

bueno, bueno, xa algo escoitara aquel sábado, cos cavernarios, dunha festa Heavi. Eu quero participar pra darlle uso a estas grenhas :D