Blogia
abrilsempre

Desta Foi

Desta Foi Fai uns dias eu andava todo contento coa minha pulseira de destavai.com, pero isso nom supera á felicidade que sinto ao poder lucir esta outra de "Desta foi". Já vai a pobre um pouco gastadinha ainda que só tenha 36 horas. Nota-se que a noite mágica, entre as molhaduras de cerveja e o suor, acavarom um pouco com ela. E como ademais hai que ser ecologista temos que pór em práctica a reutilizaçom, o único que hai que fazer é dar-lhe a volta à original, escrever e punto. "E nom tenho nada máis que dizir"

5 comentarios

abrilsempre -

Nada de patentes. Pulseiraware livre :)

cheme -

Deberías de patentala idea. =)

dorfun -

...e de fondo, o dvd hqb!!! ...e seguro que o copiu e difundiu!!! ...xesús! xesús!
(...e a voz arremete con pulseiras galicia fashion...)

Xosé Antón -

Eu non levo a pulseira, pero como se me nota na cara.

Boedense -

Dá gusto poder levar esa pulseira. Despois de 16 anos podémola levar. Un saúdo, meu.