Blogia
abrilsempre

Resucitado

Aqui ando. Resucitado despois da Dorna. Aínda que tenho algumha secuela. Um resfriado mal curado, umha dor de vértebras que nom sei moi bem de onde vem. Agora começa o inverno para mim. Toca tabernear, pero do outro lado da barra.
De todas formas ainda me queda tempo para fazer algumhas das minhas cousas, como ejercer de padrinho. Onte foi o aniversário do meu sobrinho, ademáis de ser o do Zeca.
Viagem até a tenda de deportes: 1.00 €
refresco e cerveja: 3.00 €
chandal do Dépor: 97.70 €
ver a cara de felicidade do meu sobrinho: Nom tem preço.

2 comentarios

Turzi -

Pois si, camarada! Ímonos a Tübingen, perto de Múnic. xa vos contarei como andan as cousas e mandareivos o enderezo para que fagades algunha visita.
Viva a FESTA DA DORNA!!!

Boedense -

Ver a cara de felicidade dos máis novo non ten prezo. Recordo a cara de alegría que lle quedou ó meu curmán cando fixo a Comuñón e lle regalou miña nai a Playstation 2. Un saúdo ó pobo de Ribeira.