Blogia
abrilsempre

Desfrutar dum sábado

Desfrutar dum sábado Hoje é sábado. Que gram dia. Estou todo estranhado por nom soar o telefone. Certamente estou desfrutando deste sábado. Esta manhá visitei Baiona, é bonito o castelo polo menos o que se ve por fora, máis é todavía melhor o paseio á beira do mar. Nom estou certo de que se poida ver o castelo por dentro, a verdade é que nom perguntei. Parecia que só podia acceder alí a gente rica que pode permitirse o luxo de hospedar-se nel. Já quedam poucas horas de luz. O día vai morrer por hoje para dar-lhe vida à noite. Nom tenho ganas de que soe o telefone. Hoje tenho um dia de moita paz, espero que nada mo estrague....

1 comentario

paleon -

Empeso a sentirme un pouco ejoséntrico por ser dos poucos que comentan os teus post, pero Abrilsempre non o podo evitar.
´Gústamen as túas viaxes, gustame como redactas... vale ao mellor xa sei que non conta a miña opinión polo que tanto vivimos xuntos, máis si, difunde a túa bitácora.
Douche moitos azos dende aquí, este recuncho compartido da rede.
Sempre eu, sempre ti... paleón ( a única herensia á que aspiro).